make me up

Slutade jobba för en timme sen. Tog mig i kragen och begav mig till makeupstore. Jag skulle BARA köpa ett nytt puder eftersom jag tappat mitt förra.. bara smulor kvar! Köpte ett ljusare den här gången, men det slutade inte bara där.
En concealse, pensel och ny foundation i tub fick följa med mig hem också. Kalaset slutade på lite över 800 spänn efter mina 10% dragna i klubbrabatt. Det kallar jag impulsköp!! Nu är det visserligen så att jag länge täkt investera lite nya sminkprylar, men det är inget jag direkt sparat inför om man säger så.
Fasen jag borde lägga undan en massa istället. Vi som ska ut och resa. Dessutom väntar ett paket fulllastad med kläder på mig på posten också som kom idag.. nu fick jag köpångest!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Håller med :)

Ha en trevlig kväll :)

2008-10-02 @ 18:02:32
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0