kvällsrond

Jag är inte den piggaste krumiluren just nu. Neej, halsen gör ont och jag tycker helt enkelt alldeles för synd om mig själv.
Min älskling har klickat hem en systemkamera. Ska bli kul att äntligen kunna ta riktigt fina bilder.

Imorgon ska jag börja klockan 8, yeahy.. hur ska jag orka mig upp?? Tänk om jag måste kräka imorgon igen..?!?

Va in på apoteket idag, vågde inte köpa nått gravtest..för TÄNK OM det skulle vara nått!! Neee fyyyyyyyy fyyyyyy det hoppas vi verkligen inte. Även om det skulle vara skönt att vara på den säkra sidan. Nu va det ju inte det jag var inne för att köpa heller.. bara vanliga strepsil för halsen..

Hämtade hem min älskade stövlar från skomakaren också. Som nya, men ingådda och alldeles underbara på foten. Biligt blev det också. Endast 170 spänn för att lägga på klacken, och fixa blixtlåset.. Im pleased.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0