fredagkväll i bilder



Jag BORDE packa och inget annat!! Har nyss bokat biljett upp till Stockholm imorgon. Inte det enkalste heller. Sitta vid fönster eller inte?? Spelar mig egentligen ingen roll bara jag slipper ha någon bredvid mig. Jag vet att jag kommer att behöva gå och byta om och sminka mig på tåget så en plats i gången fick det bli så jag slipper störa ev. bredvidsittande.
Har käkat en bit pizza och har  sett över min klädsel inför morgondagen.. Jag ska bara packa lite men det vet man ju hur det brukar bli med den saken. Jag är värdelös på att packa snålt!! Nu ska jag ju visserligen redan vara ombytt och klar när jag kommer fram så det förenklar ju det hela något. Tror jag har hittat vad jag ska ha på mig, inte riktigt det som jag har på bilden ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0