Happy friday


Det är svinkallt ute och jag myser på här inne. Tror bestämt att jag alldeles snart är klar med årets klappar!! Ljuvligt. Jag har min sista lediga dag idag innan julafton. Så imorgon drar allvaret igång och den sista julhandeln också kan jag tänka mig. Förstå vad trött jag kommer vara dagen innan julafton när jag klockan 20.30 äntligen får lämna butiken och packa mig in i bilen för att åka upp till mamma och pappa för uppesitterkvällen. Längtar redan tills julstöket är över så jag får mysa i hela 2 dagar innan det är dags för mellandagsrea och nyårsfester.

Så just nu passar jag på att NJUTA av att ha en ledig fredag. H kommer förhoppningsvis snart hem så vi kan mysa och laga lite god mat.

Happy friday every body!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0