god morgon måndag!!

Hade en fab kväll ilördags. Kände mig inte bara snygg, jag var det också och jag var inte ensam om den saken, för alla som var där var urläckra!! Vi minglade runt, gick tipspromenad i lägenheten samt hade musikquiz. riktigt roligt, sen drog vi vidare ut och dansade. Det var jättekul bara att man kände sig lite fel i klädseln :D Fick något fer uppmärksammande blickar än vanligt. men tog de som en komplimang. :D

Idag är det ju strååålande väde rute så jag ska klä på mig och gå ut på en powerwalk. Jag börjar ganska sent att jobba så jag måste ju aktivera mig med något. :D


Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

sjukt snygg klänning!!!!!

2009-02-09 @ 09:57:29
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0