Där fick jag!!!

Fick jag tillbaks nu ikväll för "romantik-killer" som jag skrev om tidigare idag. När jag kom hem nu ikväll stod H vid spisen och lagade MAT!! Det var fantastiskt gott, det bor nog en liten kock inom honom trots allt ;) Vill man så kan man. Nu passade detta lite extra fint just idag eftersom jag fått veta att jag ska bli befodrad på jobbet :D Hur underbart är inte det i en finanskris?!?! Vi har skålat i vin och den här fredaskvällen är så mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig.
Som ett lite extra grädde på moset tog H just fram en daim som han köpt. Jag älskar bara den mannen för mycket!
Resten av kvällen ska jag ägna åt att förbereda morgondagen jag är så grymt peppad. Inte varje dag man går på coktailparty.
Jag lägger upp bilder lite senare på min tänkta outfit. ;D





Ha en riktigt skön kväll allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0