fredagsmys

Så var det fredag och stora godisskålen står på bordet. Har redan ätit mig nöjd och blivit sugarhigh minst 10 gånger. Tror inte jag kommer gräva mer i skålen idag. Inget kul är det på tv:n heller let´s dance är ju inget jag följt på hela tiden så varför börja. Hade på en stund som bakrundsljud och sällskap men.. nej orkade inte med det.
Så slog jag över på kanal 1 och där sitter en riktigt snygg dansk man (inte Mad Mikkelsen vill jag tillägga om du just nu också slår över för att titta..) och snackar en massa- om sånt jag inte riktigt förstår. hmm.. plötsligt blev det intressant att se på tv. En liten stund iaf. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen!

Nu ligger det uppe massa mer i bloppisen. Dessutom är det 10% och fri frakt. :-D



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html





Kramis!

2009-02-27 @ 22:51:07
Postat av: Linn

SV: Jag har haft det bara bra :]

2009-02-27 @ 23:11:04
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0