väskor

Så har jag avklarat tva dagar på jobbet. Himla märkligt att vara tillbaka händer ju så mycket på 3 veckor!! Det är ju "vår" i butiken nu ju, vilket dessutom medför att man vill gå i sommarkläder. Det stämmer ju verkligen inte överrens med vädret och årstiden ute!! Hur som helst det går mot ljusare tider. :)

Hur som helst så gick jag en veva på stan efter jobbet och sprang över en liten väska som var så billig att jag inte kunde motstå.. så det blev till och med 2 sycken.. jag menar för 49:-/styck så behöver jag inte ha dåligt samvete om jag aldrig ens kommer att avända dom. (men det ska jag) :D



Den rosa väskan är faktiskt mer mörkcerise än vad det ser ut som på bilden. Blir läcker till en grå klänning eller helsvart outfit som jag ofta har :D och båda väskorna har såklart en axelrem i guldkejda ifall jag skulle tröttna på att ha dom i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0