nedräkning

Det har varit min födelsedag, och jag har haft en fatastisk helg!
Fick ett presentkort av älsklingen på ett par golfskor, ett termarest- liggunderlag och middag. Dessutom fick jag en kanonfest här hemma igår tillsammans med vänner. Av goa svärmor fick jag en söt golfhandske.
Om en vecka har jag semester och nästa tisdag drar vi till Italien. Det kommer att bli fantastiskt. Det är jag helt säker på!!

Idag sov vi väldigt länge innan vi bestämde oss för att dra ut till stadium för att spana in golfskor. Jag hittade tyvärr inga som riktigt klickade. Alltid nått som är fel med dom.
Vill inte ha för puttinuttiga färger på skorna. Vilket det ofta är när det kommer till damskor.

Tror jag ska börja räkna ner inför semestern först på ons så inte veckan kommer kännas allt för lååång.
Ha en skön söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0