Italy with love

Nu har lite mer än halva min semester passerat. Vilket känns väldigt vemodigt. Vill inte riktigt börja jobba än.
Vi har haft det underbart i Italien. Det är därför jag varit borta härifrån. I 9 dagar har vi varit på resa och njutit av sol, värme, vin, mat och fantastiskt landskap.
Men det är dyrt att bo. En natt på B&B kunde ligga mellan 800-1000kr. det var därför vi campade. Inte en svenne så långt ögat kunde se.
Bara en massa danskar, tyskar och Belgare överallt!! Tror det var först när vi kom till Pisa som jag såg en svensk familj.


Vi har sett massor och jag kan inte göra annat än att längta tillbaks till detta land som har lite av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0