mockasiner




Jag var och  bytte storlek på mina mockisar idag. Det första paret tror jag kan bli förstora. Mocka töjer sig ju gärna!! Men jag testade dom aldrig i butiken, tyvärr för nu när jag satte på mig dom här hemma så klämmer den högra över foten så jag skulle vilja börja gråta. Ajaj och så tråkigt. Ska gå å höra om jag inte kan få testa ett par andra 7:or ifall det gör skillnad. I värsta fall tar jag tillbaks 38:orna.
Nu har jag ju inte bästa outfiten på mig heller så att mockisarna kommer till sin rätt. Näää mjukisbrallor och tjockstrupor med orangea katter på går väl kanske inte hem.

Kommentarer
Postat av: Foki

gud vad söta skor :D



// Ha en toppen dag :)

2009-03-14 @ 13:38:00
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0