Tårtdag

Det är dags för födesledagskalas. Min lillasyster, som faktiskt inte är så liten längre fyllde 15 här om dagnen. Idag kommer släkt hit för att fira.
15 år ja... jag minns vad jag gjorde i hennes ålder och det var minsann inte så barnvänligt. Hmmm.. ser henne som liten tös fortfarande ju.
 



Så fort tårtorna är klara (min ena syster har gått utbildning inom konditor yrket) så ska vi gå ut på en promenad. Hela familjen ska följa med inklusive hunden. Ska bli jättemysigt!! Kameran ska få följa med, så får se vad det blir för bilder. :D Ytterigare uppdatering kommer!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

SV: Ja verkligen mysigt med både fika och gamla vänner. Klippet blev bara bra, så nöjd blev jag minsan :)

Trevlig helg!

2009-03-14 @ 16:44:09
URL: http://liljasdag.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Åååh vad gott med tårta förresten! :)

2009-03-14 @ 16:45:30
URL: http://liljasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0