torsdagssynda och handelsfrossa

Vilken härlig dag!!! Har verkligen fått det jag skulle uträttat och mer därtil!!
Först gymmet med spinning, sen sola och stan.. köpte en liten gåva till älsklingen som jag visar här nedan.. mycket stämmer bra in på oss. När jag kom hem från stan fick jag ett ryck och gick ut och gick i nästan en timme.. skönt innan solen gick ner. Sen var det att åka och hämta upp h på hans jobb och sen iväg till supermarket för att handla.
Jag tycker om att storhandla. Blir så exalterad vill köpa allt och lite till.. inte så konstigt att notan landar på därefter.
Nu sitter vi båda helt utslagna i soffan och torsdagssyndar med chips. Verkligen ovanligt för att vara oss!! Men gott är det och jag har min "helg".
 
Vi gillar Elvis.. många saker är som hämtade ur mitt och H:s liv tillsammans!!

Britterna kanske har konstig smak men varför inte, de är ju goda!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

appropå chips så har de sjukt goda chips utomlands.. London. Sånna "små" påsar du vet i varje kiosk, perfekt mellanmål varje dag:)

2009-03-19 @ 21:57:25
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

appropå chips så har de sjukt goda chips utomlands.. London. Sånna "små" påsar du vet i varje kiosk, perfekt mellanmål varje dag:)

2009-03-19 @ 21:57:29
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0