Ser du stjärnan i det blå...

Idag, FREDAG. Igår satte jag upp stjärnorna i fönstret och imorse bytte jag gardiner. Men jag är inte 100 på om jag vill ha vita eller mörkare gardiner i år. De vita påminner så mycket om våren och det blev så väldigt ljust här hemma. Föredrar inga gardiner alls, men har man nyfikna grannar så är det ett måste.

Jag fick ett paket på posten igår som jag ska hämta hem lite senare ikväll. Har ju ett paket att returnera också. Från Jimmy Choo.. väskan som jag köpte var en STOR besvikelse och riktigt hemsk!! Det tyckte till och med H som annars inte bryr sig allt för mycket om vad jag har för väskor.
Hade jag inte blivit så sur och packat ner den direkt hade jag visat en bild så ni får förståelse för vad jag menar.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0