091014


Hmmm.. jag fick biljetten hem från sthlm för lika lite som ditbiljetten. Tur och retur för 2 kr med tåg vart hittar man det billigare??!! Desvärre hade jag oturen att det strulade både på dit och hemvägen. Förseningar pga av det ena och det andra. Blev lite tid för shopping och mycket tid på resandet. Vilket jag tycker var jättesynd. Så lite besviken på gårdagen måste jag erkänna att jag är. Hittade lite saker iaf, men hann ju inte med allt jag ville kolla in.
visserligen kanske det är bra för mig att spara in lite pengar om vi nu åker till New York i december eller januari.

Trots det fina vädret känner jag för att stanna inne i mysbyxor och baka bullar. Men mitt samvete säger att jag borde gå ut åtminstone en liten stund. Kanske för att köpa skorna som jag dreglat tillräckligt länge över nu (sen i söndags) :) Låter som en bra idé i mina öron.. hehe.. så kanske jag kommer ur H:s morgonrock nån gång idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0