Canal+


Jag har längtat och jag läntar redan efter nästa avsnitt av True blood!! Vi är inne på 2:a säsongen. Och det blir bara konstigare och konstigare, men bättre och bättre. Tycker det dyker upp nya varelser hela tiden och jag börjar bli misstänksam till varendaste ny person som är med.

Tog mig ut på en löprunda tidigare under kvällen. Kändes som att det gick fort att springa sträckan men så var jag riktigt slut efteråt också. Är rädd att jag håller på att bli sjuk. Min sambo verkar ju bara bli sämre så jag antar att han är sjuk på riktigt stackarn. Man ska aldrig säga att man vill vara hemma bara för att.. det kan straffa sig. Hoppas jag slipper bli förkyld och att älsklingen snart blir bättre.
Nu ska jag försöka få igång tv4 play och spana på kvällens avsnitt av idol som jag missade på grund av True blood avsnittet.
Hoppas ni har en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0