Thank God its Friday

08.00-19.30 det är så min arbetsdag sett ut. Har avnjutit fredags tacos som min underbara sambo fixat lagom tills jag kom hem. Så det var bara  mig att slå ner häcken i soffan framför idol och sen Skavlan med hedersgäster som Anna Anka och Jay-Z. Hon har en hel den bra argument trots allt den där människan. Och att Rapparen Jay-Z snart fyller 40 kan jag inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig!!

Så nu över till något helt annat. H och jag funderar på vart vi ska/vill åka på semester framöver. Tror det kan bli i oktober eller november. Vi har totalt kanske 12 dagar... MAX 14!! Vart vill vi nu åka?!? Kina, Argentina, New York, Sydafrika?!?! Vill till så många ställen plus att vi inte vill att det ska kosta allt för mycket att bo och "leva" där. Vi var ju faktiskt och semesterade i italien i somras.
Det lurigaste av allt är att min chef har bestämt att vi måste bestämma oss innan slutet på september för ett semesterdatum. Vi har inte ens fått schemat för början på 2010 så hur ska jag då kunna planera in för så många "fria" dagar som möjligt?!? Hmmm.. nej jag gillar det INTE!!! Även om jag förstår att de måste kunna planera, men hey det vill väl jag också kunna göra!! :p

Ok, nog tjatat om sånna tråkigheter. Ska mysa vidare med H nu innan han tröttnar på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0