090928


Oj vilken härlig start jag haft på min morgon :) Innan frukost drog jag igång med att städa och skura ur ugnen!! Fick ett infall som jag inte kunde hindra och aldrig har den varit så skinande!!
Funderar lite på vad jag ska hitta på idag, men en tur ut i det fina vädret skulle nog kunna bli av och lite senare ska jag till gymmet och utöva spinning. Jag har även, sen igår, lovat älskling att ta reda på ALLA kläder i sovrummet. Jag har ju sagt det i säkert två veckors tid så jag måste ta tag i den biten. Håller ju på med kläder hela dagarna på jobbet så då vill jag inte göra det när jag kommer hem. Blir liksom avtrubbad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar hösten. synd bara att man blir så sjukt trött hah /j

2009-09-29 @ 18:03:19
URL: http://kingsofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0