SEGA


Nu tycker jag faktiskt att jag varit tillräckligt duktig, tänker på mitt rensande i tidigare inlägg så nu måste jag få slappa lite innan det är dags att göra mig klar för jobb. Börjar kl 13 idag och jag har en tendens att alltid bli sen. Pga allt annat jag ska göra innan jag blir färdig. För jag har ju så MYCKET tid på mig tror jag. eller det har jag ju men gör inget riktigt vettigt av den. Lär mig aldrig.
Ska kika lite i mina tidningar som jag köper på mig men aldrig riktigt läser ut innan det kommer en ny. H blir lite trött på det för då kan jag ju inte slänga några. Jag har ju kanske inte läst ut dom!! Så det bildas högar lite var stans i lägenheten. Jag försöker att hålla dom till sovrummet. Just nu bildar olika magazin mitt sängbord. Om jag borde rensa där med?!? Ja ok, men får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: HelloNicki





Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki



2009-09-04 @ 15:09:54
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0