På norskt vis


Nu har jag varit passiv i ett par dagar. Skyller på att jag har varit i Oslo och inte haft tid :S
Här kommer några av bilderna från helgen.
Åkte upp på fredag efter att jag slutat jobbet. Kvällen ägnade vi åt att snacka över en god middag och vin. Tror vi kom isäng först runt 02.00 nån gång. Bra för att vara fredagkväll!!
Lördagen var trögstartad, men vi tog en tripp med våra vänner U & S (som vi bodde hos) till Holmenkollen. Sen blev det lunch på stán med lite shopping som följd. Vill lägga en ganska stor vikt på LITE shopping faktiskt, det är ju så jäkla dyrt i Norge!!
Sen hem vila för att gå på alkoholen igen. Vi käkade på Alex Shushi och jag måste säga att det är bland den godaste sushi jag ätit!! Wowowowowowowo!!! Säger jag bara!! Där stannade vi i 2,5 timme tills vi tog bussen till en nattklubb som för kvällen var "club Dada".
Men tror du att kvällen var slut efter det så tar du fel. När vi kom hem blev det mer vin med ost och kex.
Sent i säng och med en fantastiskt trevlig kväll i ryggan somnade jag bums!!
Tack go vänner, det här gör jag gärna om igen!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

tack så mycket :)

2009-09-01 @ 16:46:10
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

men tack du!

2009-09-01 @ 18:30:25
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0