feelunique


Jag har gått hemma i snart 2 veckor och det börjar kännas! Jag saknar jobbet och behöver få utlopp för min kreativitet. Jag har målat, bakat, städat och tvättat, ja ni vet allt där där vanliga, men jag saknar jobbet. Den sociala biten. Att vara hemma helt ofrivilligt är inte roligt. Jag kan ju inte göra det man annars kan.
Jag gör som läkare och sjukgymnast sagt. Gå, vila, gå, vila.. ryggövning efter ryggövning. Och visst nu efter snart 1,5 veckors talettmissbruk så börjar jag känna mig riktigt på G igen.
Ska gå förbi jobbet idag och säga hej iallafall, för på torsdag är jag tillbaks. :)

Nu undras det kanske vad bilden har att göra met texten under.. svar INGET. Men däremot så kom den hem i brevlådan igår. Beställd från feelunique.com
Jag är mest glad att det fungerade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0