Saturday night fever



Jag kan inte slita mig från Elsas Mode. Hon är galen, modig och lever ett liv som såå många unga tjejer (& killar) drömmer  om. Jag känner igen väldigt mycket i henne, även om jag långt ifrån är så modig och rätt fram som hon är. Har vant mig vid "spåket", vilket jag i början tyckte var lite jobbigt. Ville inte ha superbeskrivningar av precis vilket läppglans hon använder eller vad märket på jeansen hon har på sig är, men så tillslut blir det liksom bra, det hör ihop med hela modegrejen och det hjälper till att måla upp världen Elsa lever i. Så nu gillar jag boken. Lättläst, -väldigt lättläst och kul.
Nån mer som läser eller har läst den, och vad tyckte ni?

Kvällens underhållning blir "Sommaren med Göran".  Håller tumarna för att den är bra.

Och ja, jag är nog ensam om att inte se melodifestivalen ikväll eller?!

Kommentarer
Postat av: alexandra

älskade boken elsas mode och sommaren med göran är en sjukt bra film :)

2010-02-07 @ 02:05:49
URL: http://asahlen.blogg.se/
Postat av: Debbie

Nej jag har ju inte det! Så det ska bli spännande att experimentera med dom där fransarna jag köpte ;) Får skriva i min blogg sen vad jag kom fram till, haha.



Kul med skön läsning! Jag ska försöka börja läsa Twilight, på en väns begäran :)

2010-02-07 @ 09:34:14
URL: http://debbie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0