In my hood


Jag myser runt. Eller just nu ner. Hade tre "uppdrag" idag och jag fixade bara av två av dom. Eller egentligen bara ett. Beror lite på hur man ser det.
Jag har lovat min syster S att köpa ett par pjucks på Monki. Självkart hjälper jag ju till så jag begav mig dit efter sjukgymnastbesöket (som var mitt 1:a mission). Väl i butiken vet jag inte vad som hände. Jag som inte vädrat plånkan nån annan stans än i kassan på ica, på senaste tiden, tyckte att det kändes som jag hostade upp en förmögenhet. Shoppade nämligen väldigt mycket till mig själv och glömde faktiskt helt bort skorna. Först när jag var på väg hem kom jag på vad det var jag gick dit för att göra. Sorry syster, jag får ta det en annan dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0