100108 Friday


I min "hjärtliga" pyjamas :)

Igår ville inte vår bil starta när vi stod inne i stan. H skulle hämta upp mig men vi kom inte så långt. Till vår lycka finns det goda människor i den här världen. Vi blev både bogserade till närmaste verkstad och sen hemkörda. De här människorna är guld värda och vad vore världen utan dessa godhjärtade själar?? Tusen och åter tusen tack!

Min rygg värker och har gjort sen dagarna innan julafton. Det har blivit så illa att jag vaknar varje gång jag vänder/elelr ska vända mig om i sängen. Jag få liksom "ta sats" eller avbryta pga av smärtan.
Jag käkar värktabletter så det sprutar men det tycks inte vilja hjälpa. Doktorn är nog den enda som tycks vilja hjälpa. Jag sitter i KÖ för att få prata med någon! Jag hatar vården pga av att man måste vänta och vänta och vänta.

Kommentarer
Postat av: Madde

sv. ja mycket gott :)

2010-01-09 @ 21:33:55
URL: http://enlitenmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0