Red shoes


Vad ska man hitta på när man går hemma och är sjukskriven. En hel vecka till.. var in en snabbis på jobbet idag och så blev det en liiten sväng på stan. Var tvungen upp till panduro för att se om jag inte kunde hitta lite grejer att pyssla med.
Jag minns inte om jag nämt det tidigare men det är ryggen som jäklas. Så lyfta å sånna grejer kan jag inte göra och gå måste jag trots att det gör ont!! Som tur är gör värktabletterna sitt annars vettetusan om jag överlevt! Det enda negativa är att jag blir sjukt trött. Det liksom bara "grusar till" sig i ögonen sen måste jag gå och sova!!
Nån gång släpper det väl där bak, om inte får jag ta och ansöka om en ryggtransplantation :)

Här ovan är iaf mina nya rödingar som jag lääängtar efter att få börja använda :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

och jag blir alltid lika jätteglad av att få höra det! Tack!

2010-01-28 @ 20:59:18
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0