I did it!!!


I did it!! Tänka säg det hade jag aldrig trott att jag skulle utsätta mig själv för.
Vad är det som har hänt?! För många är det säkert inget stort, speciellt inte för vana inbitna löpare eller sportfånar. Men för mig som endast har utövat gymnastik som motionsform som barn är det stort. Och för min sambo som sett min utveckling under vår och sommar förståss.

Så vad är grejejn. Jo igår gav jag mig på milspåret. JAG SPRANG 1 MIL utan ett endaste stopp!!! En fet klapp på axeln och ett bra jobbat Jessica!! Jag har under vår och sommar sprungit 5km. Jag har till och med sprungit 5 km på 23,5 minuter!! Så där har jag känt att jag förbättrat min löpning i uthållighet och snabbhet. Så två gånger innan milen gav jag mig på 7,5 km. Kändes bra och igår blev det milen!! Jag är så stolt extra stolt med tanke på att jag alltid har HATAT att springa. Å då menar jag verkligen HATAT!! Nu Tycker jag det är bland det härligaste man kan göra. Löpning å spinning is my shit. Tills jag hittar nått annat som slår högre.

Happy Firday!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0