Jag ska måla hela välden...

Vi är inne på sista semesterveckan. Tänk så fort tre veckor har gått.
Jag ska visserligen inte tillbaks till jobbet innan det är dags för bebis att entra världen, men ändå känns det lite vemodigt. H börjar ju jobba och dagarna kommer nog kännas lite ensamma till att börja med, vi har ju hängt ganska så intensivt med varandra ett tag nu. :)
Vi bara målar och målar och målar.. Vi trodde ju att det där är gjort på två veckor så kan vi göra annat skoj sen. Men oj som vi bedrog oss. Det är en jäkla massa fönster, lister och dörrar som ska göras och det tar tid med tre fµcking strykningar på varje sak, men snyggt blir det. :)

Imorgon ska jag och tre andra bruttor iväg på en roadtrip mot Söderköping. Fråga mig egentligen inte varför det blev just dit men det lär finnas ett fint glasshak där som vi tänkte besöka. Ska bli superkul att komma iväg lite. Se något annat än värmland, även om det bara är över dagen.

Var även till Barnmorskan igår. Jag växer som jag ska och det känns. :) BM talade även om hur bebis ligger placerad i magen nu. Som en liten banan med huvudet nedåt och med fötterna i min högra sida. Vilket jag redan misstänkte med tanke på sparkarna jag får där konstant. Älskade lilla plutt där inne!! Så fick vi ju höra på lilla hjärtat också.. floff, floff, floff, som en helikopter. Det är lika underbart varje gång. Som vi längtar♥♥

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Får ett leende på läpparna när jag läser... Floff floff floff, tänk att den kommer ut snnnaaart :)

2011-08-09 @ 19:37:33
URL: http://www.ida-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0