2011

Såg nyss att inlägget jag trodde jag postat på julafton inte blev publicerat. Tråkigt när jag lade ner mig och skrev och fotade. Hur som.. Nu är det snart dags för ett nytt år! 2011 har gått så otroligt fort, kan knappt fatta det. Jag visste att det här året skulle bli ett bra år, men att det skulle föra med sig den största händelsen i mitt liv hade jag aldrig kunnat drömma om. Jag är så otroligt tacksam att jag fick äran att bli mamma till lilla Julian. Finns inga ord i världen som kan beskriva den kärlek jag har till honom. Det är fantastiskt att få känna så för nån. Och jag hoppas att alla som önskar ska få chansen att uppleva det nån gång. 2011 har varit ett känslosamt år, på många sätt och vis, med allt vad en graviditet, husflytt och förlossning för med sig. Det har varit ett år fyllt av längtan, väntan och förväntan. Ett år fyllt med skratt och glädje, förändringar, oro och roliga upptåg. Ett år fyllt med gränslös kärlek. Till min son, min man, min familj och mina vänner!! Ni förgyller mitt liv med er närvaro. Jag hoppas och önskar att 2012 kommer att vara ett, minst sagt, lika fint år. Kan bli svårt att slå 2011 och ska jag vara helt ärlig vet jag inte säkert om jag vill ha ett lika omvälvande 2012. Jag ser iallafall fram emot vad som komma skall och ska försöka njuta av livet i stort som smått. Vilket är lättare sagt än gjort. ;) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0