Weekend


Visst är det härligt med tulpaner, särskillt så här års. Det känns lite mer som vår när man har tulpanerna hemma och visst är det nog lite vår ute ändå??!

Ska bli fantastiskt skönt med helg. Åker upp till Mamma & Pappa för att umgås och mysa. Har inte varit hemma sen nån gång i höstas. Extra kul ska det bli för att alla syskon kommer hem med respektive. Vi blir 11 pers plus två hundar, snacka om fullt hus. Ska verkligen bli jätteroligt. :)

Börjar förövrigt bli lite smått stressad. Det är en vecka kvar tills vi åker men jag måste börja kika på packningen. Kan ju vara bra om man behöver köpa till nått, tänker mest på reseapotek och hygiengrejer. Och samtidigt som jag glädjs och ser fram emot resan är jag nervös och orolig. Brukar inte riktigt vara det annars men den här gången är det annorlunda. Tror att det kommer bli fantastiskt bara vi kommer på plats, eller åtminstone så hoppas jag på det.
Semester är iallafall välbehövligt för nu gå jag på sparlåga, om det ens kan kallas för låga, glöd är nog det rätta ordet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0