23/7-11


Är tillbaka i Värmland efter några härliga dagar i grannlänet som bjöd på allt från loppisar, besök i Nusnäs, Orsayran och mysigt umgänge. Men trots det är det alltid lika skönt att komma hem. Och här hemma går det verkligen i ett.
Vi har målat nästan hela övervåningen färdig. Eller vi och vi, min H och en god vän till honom är det som gör det mesta jobbet. Jag är med och spacklar och småpysslar bäst jag orkar. Imorgon kommer målaren och börjar med taken. Ska bli spännande att se hur det blir. Redan nu på söndag går en stor del av flyttlasset och jag har drabbats av splittrade känslor och lite sorg över att lämna vårt hem som har varit vår borg i över fem år nu. Samtidigt vet jag att det inte hade funkat att bo kvar här när bebis väl kommit.
Nu är det sova som gäller. Har en dag med många happenings framför mig.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0