25 years


Dags för en ny vecka igen och med det en vecka närmare semestern!! ;)
Jag har haft fullt upp i veckoslutet med jobb, planerande och så firandet av min 25-årsdag såklart!!
Planerna som jag hade tidigare i år med att ha en brakfest med alla vänner var som bortblåsta inför helgens firande. Det har ju hänt lite saker under tiden så ett lugnt firande med familjen passade mig utmärkt. Tyvärr ville inte solen ta sig igenom molnen så den planerade picknicken fick bli inklämd på balkongen. Det gick det med och visst blev det riktigt mysigt!! :)
Senare under kvällen gick jag och H in till stan och käkade.

Gårdagen och självaste B-day kickstartade vi med jordgubbstårta på sängen och sen frukost på Kaviar.
Resten av dagen rullade vi runt i butiker, som vi faktiskt aldrig brukar besöka, promenad/löprunda och sen avslutade vi med spontangrill hos goda vänner.
Riktigt skönt!! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0