packa packa packa


Jag tar en paus. Har två lediga dagar och idag började jag flyttpacka ur garderoben. Inte klokt hur mycket skor, väskor och kläder man faktiskt har. Tyvärr passar knappt nått för tillfället så det åker i flyttlådor tills jag förhoppningsvis kommer i det igen. :) Oj oj.. tror det kommer gå åt många lådor till och jag är glad att jag inte ska bära en endaste. Om det inte finns nån som är väldigt lätt förståss. Blir att stå och peka och tala om vart alla ska istället. :)
Nu på måndag får vi nycklarna till huset.. VÅRT HUS!!! Kan knappt föreställa mig ur det kommer kännas att kliva in i hallen och veta att vi ska bo där... i många år framöver dessutom. Det är skrämmande och spännande på en och samma gång. Längtar!

Nu måste jag nog ta å fräscha upp mig lite har en date med sötaste Ida ikväll. :)

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0