25/6-11 Midsommardagen


Hade ett lugnt och mysigt midsommarfirande igår. Startade dagen med picknick och sill-lunch med sötaste Ida och hennes Mr D vid Alsters herrgård och avslutade kvällen med grillat i deras fina och snart nybyggda hus. :)
Helt fantastiskt att det inte kom en endaste droppe regn över solstaden trots att det var vad prognosen utlovat. Så skönt att vädret var på vår sida dagar som midsommar när man vill vara ute och njuta så mycket som möjligt. Lycka!!
Idag ska vi bara mysa, kanske gå en golfunda. Jag går med och ser på när H spelar. Lite svårt för mig att slå med magen ivägen. Däremot behöver jag röra på mig så jag ser det som ett umärkt tillfälle att få lite motion. :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0