Sön 26/6 (v.25+5)




Jag har haft en fin dag tillsammans med min kärlek och det är så fantastiskt skönt att vara ledig. Semestern är bara tre veckor bort nu. :)
Vi har passat på, trots det underbara vädret, att strosa och kika i olika affärer. Det är ju så sällan vi har tiden tillsammans att göra sånt på. Ikea och Em fick sig ett var sitt besök och nu är vi förhoppningsvis lite klokare när det gäller val av soffor, även om vi vilar på saken fram tills vi flyttat in.
Plutten i magen fick nått litet idag också. Jag kunde inte motså en liten body när vi var inne en snabbis på Lindex. Vet att vi säkert kommer få massor med grejer men ändå, det är ju så kul och dessutom bidrar det till verklighetsankring (kan man säga så?!?) till livet som komma skall.♥
Nu en liten promenad innan jag somnar för kvällen. :)

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul att du gillade mitt inlägg ;) Blev självklart tvungen att kika in på din blogg och kom genast att tänka på min egen graviditet med Alva. Vilken härlig tid, trots 25 överflödiga kilon, men värt varenda gram! Kommer börja kika in här och följa dig med spänning!



Vi hörs förhoppningsvis igen ;)

kram

2011-06-26 @ 23:35:52
URL: http://ettplusettblirfler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0