V.22+6


Jag hoppas ni njutit och mått skönt i helgen. Det har jag gjort trots att jag jobbat. Hade en ledig dag igår som jag tillbringade i solen med fika, värmländska jordgubbar och glass, och sen grill och kubbspel på det tillsammans med goda vänner. Superhärligt!!!
I övrigt växer bebis så det knakar, ja nästan iaf. :) Jag har det lite jobbigt med kläder eller framförallt nederdelar. Med bredare höfter och putande mage är det svårt att få till det. Jag vill ju helst slippa byta klädstil bara för att jag är gravid, så nu lär kreativiteten sättas på prov iaf.

Nu är det tvätt och röj här hemma. Imorgon kommer en dam för att kika på lägenheten och då bör den ju vara i topp form. Vi vill ju bli av med den så snart som möjligt. :)

Ha en skön kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0