Back on track

Är tillbaks hemma efter den nästan 3 veckor långa semestern. Måste nog säga att Colombia överträffade mina förväntningar eller iallafall de få jag hade. Det ända som var mindre bra var maten, men det visste vi ju redan om att de inte direkt är kända för sitt kök. Däremot har det mesta känts hygieniskt och fräscht, inte som när vi var i Guatemala och man blev matförgiftad var och varannan dag.
Ska lägga upp bilder men har inte orkat gå igenom dom än, kom ju trots allt hem igår och på flygplatsen i NY måste jag ha ätit nått olämpligt eller blivit smittad på annat sätt för jag har knappt fått behålla maten sen dess. Är så tråkigt att behöva vara hemma mot sin vilja.
Så nu ligger jag här på soffan och vilar. Har försökt att orka mig till affären för att fylla upp vårt tomma kylskåp, men tror jag måste överlämna det till sambon.

Som sagt det kommer bilder inom kort. Ska bara orka gå igenom och sortera dom först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0