Satchel bag


Här är skönheten som ger mig dåligt samvete trots att jag inte lagt ett öre på den. Är det den här modellen jag verligen vill ha?! Jag har varit på jakt efter en satchel bag väldigt länge nu och jag har fastnat för Alexa, men jag tycker plötsligt att det dykt upp så många kopior på den så jag är rädd att modellen är "trendig" just nu. Även om Mulberry alltid är klassiskt på sitt vis. Ja, ja jag har lite tid på mig att fundera på om jag ska behålla eller inte..

Nu blir det fix och röj för mig här hemma. Jag har ledigt i helgen så jag vill komma hem till en ren och fräch lägenhet ikväll. Så skönt att slippa städa på helgen. :)
Jag ska försöka komma på nått kul att göra med min Mr H också. Stockholm ställer vi in. Jag är faktiskt inte särskillt sugen, även om jag skulle behöva köpa mig lite kläder. Det är inte allt för många saker i garderoben som passar på min gravidkropp just nu och det känns som jag har gått igenom utbudet i den här stan flera gånger om.
Får se vad vi hittar på för något. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0