1:a maj

Det har varit så underbart att vara ledig i helgen. Lite tråkigt att det varit så kallt men är ändå glad för solen som varit framme nästan hela tiden.
Igår myste vi hela dagen, lunchade ute och grillade sedan på kvällen och såg på fotboll. Nej inte en majbrasa så långt ögat kan nå här inte.
Idag har vi röjt och städat här hemma. Bort med vinterjackor och skor för plats åt vår och sommar. Jag vet det är lite sent, men hey tiden räcker inte alltid till. Eller ja det beror ju lite på hur man prioriterar. :)
Det är sååååå mycket spännande saker som snurrar i min skalle just nu så jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Tihi..
Nääh.. jag lämnar det till en annan dag.

Hoppas ni haft en skön helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0