sunday morning

Jag fick besök igår av finsate lillebrorsan och hans tjej. Det blev Eurovison finalen och home made pizza. Riktigt mysigt med andra ord. Även om man lite efteråt, när man kollat klart på alla bidrag och sett vinnaren, känner att det var ganska så mycket waste of time. För aldrig är det ju särskillt bra det där programmet.

Jag har en lite annorlunda söndagsmorgon den här helgen. Jag ska INTE jobba, har inget planerat och är dessutom sambo fri. Min Mr har nämligen dragit till London på fotboll och jag fick inte följa med. Så nu ser jag fram emot alla fina presenter han ska komma hem med som kompensation :) (kan ju alltid hoppas)



Kommentarer
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Tack för tipset! :)



Ska träna utomhus idag, i ösregn på marken . Är lagom taggad;)

2011-05-15 @ 13:43:08
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0