Depend


Oj vilket härligt väder det är ute! Eftersom jag har jobbat inne hela dagen så känner jag att jag behöver komma ut. JAg ska därför gotta mig på en uteservering ikväll med ett gäng härliga brudar.

Sen måste jag få skryta lite också över min man (eller förhoppningsvis blivande man) Här om kvällen satt jag och målade naglarna i sängen. Han fick välja färg, jag fick lila naglar. Men så sa jag till honom att jag tyckte att just Depend- lacken var så bra eftersom det är små flaskor och finns i många roliga färger. Man byter ju liksom färg efter humör och säsong hela tiden (iaf jag). Så någon stans nämde jag att jag skulle vilja ha ett korall/orangefärgat lack inför sommaren. Han frågade mig faktiskt hur korallfärg ser ut och jag försökte förklar så jag tror att han fattade.
Eftersom han faktiskt bara brukar lyssna med ett öra när jag pratar om sånt så tänkte jag inte så mycket mer på det.

Igår när jag kom hem fick jag ett fint litet paket. Innehållandes lacken här ovan.
"Det var det närmaste "tropical" i färg vi kunde komma" sa han syftandes på den röd/orangea färgen.
Tropical???? Tropical??? Vart älskling hörde du mig säga Tropical??
Så vitt jag vet har väl bara Depend-lacken ett färgnummer?! Skulle vara intressant att veta vad han och expediten gick efter när de kom fram till Tropical.
Det är ju inte riktigt en korallfärg, faktiskt inte ens nära, men jag är tre nya lackfäger rikare och det är inte fy det heller. Blev så glad över att han ens försökte, inte alla män som ger sig ut på lackjakt till sin tjej utan att de ens bett om det. :)

Njut av kvällen raringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0