21/11-11

Hade supertrevligt på lördagens julfest med jobbet. Kul att träffa alla som man inte sett på bra länge och gott med julmat. Tyvärr hade jag så trevligt att jag glömde att föreviga kvällen med bilder. Det gick dessutom riktigt bra för lillen att vara hemma med pappa de få timmar jag var iväg. Skönt att han tar flaskan också. Igår va vi ett helt gäng med familjer som åt söndagsbrunch på Båten här i stan. Både jag och H kände oss fasligt bekväma med stim, stoj och ungar överallt!! Plötsligt har man fått ökad förståelse och en helt annan tolerans gentemot sånt. :) Morgondagen är fullbokad och jag hoppas verkligen det flyter på som jag vill. Är oftast ett pill att passa tider när man bara har två händer men lillen å jag börjar bli ett bra team så det blir bättre å bättre med det också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0