Bubbla

Vet knappt va det är för dagar längre, de flyter liksom ihop. Igår hade vi iallafall besök i två omgångar. Fick jämföra en 6 månaders med vår lille och plötsligt kändes den bebisen som en jätte!! Ska vår också bli så stor?! Just nu är det lite svårt att förstå.
Jag hade feber tidigare idag. Nu känns det bättre, efter Alvedon å vila. Hoppas det inte kommer tillbaka för då måste jag troligtvis in till akutmottagningen, enligt eftervården, å det orkar jag inte med. Vet att det är viktigt att ha koll så jag inte fått nån infektion eller nått annat och det vill vi INTE!!!
Vi tog oss en kort promenad förut i det fina höstvädret. Hade det inte varit för min feber och ömmande kropp hade jag kanske kunnat njuta riktigt ordentligt av den. Lillen sov så gott så gott, till skillnad mot första turen i vagnen då han skrek hela tiden så vi fick vända å gå hem igen. Vi var nog mer synkade den här gången helt enkelt. :)
Jag vet det blir väldigt mycket bebissnack nu för tiden.. Det går ju liksom inte att undvika med tanke på att det är vad mitt liv handlar om just nu. Vi är ju mitt uppe i bubblan, som vi sakta, sakta jobbar oss ur.
Ha en fin kväll!!
Kram


Kommentarer
Postat av: jessica

Usch det är läskigt det där med feber efter förlossning. Jag fick feber och hade antagligen mjölkstockning och fick antibiotika. Men jag hade feber i 3 dagar och var riktigt rutten i formen. Varför skall man råka ut för sånt när man behöver all energi man kan få till sin lilla plutt?? Hoppas du mår bättre och inte fick någon mer feber.

2011-10-28 @ 18:33:07
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica
Postat av: Syverstella

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-12-13 @ 12:19:29
URL: http://syverstella.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0