Pappelina


Vi är supernöjda med den nya köksmattan som vi införskaffade i helgen. Jag är egentligen ingen matt-människa, men på hårda klinkergolv blir det skönare att stå på och genast mycket mer hemtrevligt.

Jag har sovit bort några timmar idag. Fick plötsligt lite synbortfall och ljuskänslighet på ena ögat. Sen kom flimret och jag förstod vad som var på gång. Migrän. Som tur är hjälpte en alvedon och sömn, men jag har fortfarande efterkänningar. Vet inte när jag hade migrän senast, kan det vara för två tre år sen?? Känns ju sådär att det kommer nu.
Jag hann iallafall sy färdigt och hänga upp skynket, som döljer det fula under diskhon i tvättstugan, innan huvudvärken slog till. Blev jättefint!! Börjar faktiskt likna ett hem det här på sina ställen. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0