2 veckor


Min storasyster var här igår och hälsade på och kom med fina presenter och det här blomsterarrangemanget. Härligt att få umgås å snacka lite, blir tyvärr lite långt mellan varven ibland.
Senare på kvällen kom två vänner på besök och höll mig sällskap när H var borta på jobb. Det blev thaimat och annat gott mitt i veckan. Lillen stortrivdes i deras sällskap och sussade gott i deras famnar.
Det var lite konstigt att vara själv över natten med honom för första gången, men jag tycker nog att det gick ganska bra. Även om det inte känns som att jag har sovit något alls.
Vi sov ikapp lite efter frukost och sen dess har han hängt fast i mig hela tiden, känns det som. Undrar om han känner att H inte är hemma. Jag märker det och uppskattar vekligen avlastningen man får om så bara för några minuter. Men till veckan börjar H jobba på riktigt och då blir det här vardag, så jag antar att det bara är att börja vänja sig.
Idag är Lillen dessutom 2 veckor gammal. Känns nästan som att vi alltid har haft honom hos oss. Snart har man väl glömt hur det var att bara vara två också. Fantastiskt att han är vår och att vi får ha honom hos oss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0