22/9-11

Jag är påfylld med positiv energi efter gårdagens happenings. Önskar jag kunde fylla allla dagar med sånt. Försöker, men det är inte alltid man lyckas. Det är det lilla som gör det som tur är. :)
Filmen Jägarna 2 var bra. Nästan som första filmen och den är ju bra. 1:an är dock råare. Jag ger den 3 av 5 möjliga Karlstásolar. ;)
Såg i reklamen innan filmen att The girl with the dagon tattoo släpps snart. Stieg Larssons amerikanska variant på män som hatar kvinnor. Den verkar bra och jag vill väldigt gärna se den. Men lär väl få invänta tills den kommer på DVD innan jag kan se den. ;) Även Sherlock Holmes 2 med Noomi Rapace är nått jag får invänta tills DVD-släppet sker.

Jag funderar på om jag ska våga ge mig ut på en promenad. Det blåser lätt storm här och jag HATAR när det blåser. Man vet ju aldrig riktigt om ett träd eller två kan tänka sig komma ner över en.. huuuaa..!!
Jo, jag måste nog tvinga ut mig för lite frisk luft i lungorna.

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0