1/9-11


Det här med att jag bebis faktiskt kan få för sig att vilja komma ut när som helst, gjorde mig faktiskt påmind ganska så rejält nu i veckan. En nära vän till mig som skulle ha bebis bara 3 dagar innan vår beräknade förlossning fick en liten son för bara nån dag sedan. En hel månad för tidigt. Oj så glad jag är för deras skull, men visst önskar jag att vi också var klara med den biten nu. :)
Har börjat packa BB-väskan utifall att och även om det känns märkligt och overkligt så är det ett faktum. Det är snart vår tur!!!

Lite smått stressad är jag över att huset inte är riktigt färdigmålat (ÄN!!!) och att spjälsängen inte är inköpt, men jag vet att det kommer att lösa sig längs vägen iallafall. Snart så snart. Det är ju egentligen bara att ta tag i den biten så har jag ett stressmoment mindre.
Den fina babyfilten, som jag försöker visa här ovan, klickade jag hem här om dagen efter att ha letat länge efter en riktigt bra. Så svårt det där. Jag är ju egentligen inte så mycket för färg i min övriga inredning och så vill jag inte ha det för puttinuttigt i barnrummet heller så jag hoppas vi blir nöjda med den här till att börja med. :)

Blev ett inlägg om bebis, bebis, bebis, men det är istort sett vad mitt liv och vardag kretsar kring just nu och det är väl inte allt för konstigt. Nej, det är fullt normalt i mitt tillstånd skulle jag vilja påstå själv. :)

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0