14/9-11


Good morning! Har sovit riktigt riktigt skönt inatt för omväxling skull. Behövde varken upp och vaknade knappt en endaste gång när jag vände mig om. Och alla sjuka drömmar var som bortblåsta. Kanske ska tacka stormbyarna utanför för vaggningen till sömns. :)
Just nu äter jag frukost och sörplar på mitt hallonbladsté som jag har fått tips om att dricka mycket av inför förlossningen och som jag dricker!! ;)
Igår hade jag en mysig dag tillsammans med söta S på stan och efteråt skulle jag hem och vila. Tanken var sån iallafall tills jag kom på att jag behövde en eller tre saker på IKEA så jag åkte en snabbis dit och på hemvägen plockade jag upp min sambo. Blev en lång dag hemifrån i mitt mått mätt. Kanske den riktiga oraken till att jag sov som en stock. :)

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

tack för tipset, jag får ringa kundtjänst :)

Själv har jag aldrig provat hallonbladste, men kanske får chansen den här gången, är det gott?

2011-09-14 @ 16:24:14
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Mandy - En Musikblogg

lol jag vart genast sugen på Astrakan Äppelcider när jag såg bilden. Im bad.. :P



gillar du musik? kika gärna förbi mig ifall du vill. skriver om min resa genom musikbranchens grymma värld och hur jag dealar med den och livet i allmänhet. ni får ge mig feed back på mina låtar under 'Music' och läsa om min resa fram till nu under 'My Story' Välkommen :)

2011-09-14 @ 20:42:51
URL: http://mandybeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0