The naked truth


Jag frossar... ja, jo det är precis just vad jag gör. Är sockerhög på Japp redan innan lunch, känns så där men det är gott. Jag och sväris har redan varit två gånger till återvinningscentralen å slängt skräp, så en vilostund med japp har jag gjort mig förtjänt av.
Är trött, det tar på krafterna att ruva på bebis, LOVAR!! Som tur är kan jag få vara trött idag. Har inget som helst inplanerat på hela dagen mer är att hämta hem H vid tåget ikväll. Saknar♥

Lillen i magen verkar må bra, av hjärtljuden att dömma igår. Nästa gång jag har tid inbokad är dagen innan nedsläpp. Förhoppigsvis behöver jag inte dit mer men man vet ju aldrig. Ååååååh.. vad jag skulle vilja ha det överstökat så vi får träffa det lilla livet där inne♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0