Indiansommar



Underbart väder ute idag och orosmolm i min skalle. Ibland bara dyker de upp från ingenstans och rör allt och inget. Det jobbiga är att jag inte riktigt vet vem jag ska belasta med allt dumt. Jag hoppas det beror på överflöd av hormoner och att de försvinner lika snabbt som bebis tryckts ut.
Lunchade med goa vänner idag och fick iallafall massor med energi och tankar på annat håll. Dessutom tog jag mig en hyfsat rask promenad nu på kvällskvisten och utforskade området vi bor i. Det är bra fint. Bara att jag måste vänja mig vid att bo här. En märklig känsla. För det känns verkligen inte hemma och jag tycker inte riktigt att jag passar in. Det är väl inte så konstigt egentligen. Det här med att bo i ett villaområde är faktiskt helt nytt för mig.

Nu blir det lite idol innan jag ska hämta älskling inne i stan.

Ha en fin kväll!!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0