Easter bunny


9.30 imorse, tidigt för att vara långfredag, plingade det på dörren. H smög försiktigt ner utifall att det var nån påskgumma/gubbe som ville ha snarr. Vi har ju inte köpt nått som jag skrev om här om dagen, även om jag tror vi får ge vika på den biten. För tänk om det blir invation?! Kanske går barnen på självaste påskafton här i trakterna eller så är faran redan över. Hur som helst.. det jag ville komma fram till var att det stod en söt påskhare utanför dörren. En känd sådan från vår bekantskapskrets, som ville ge oss en liten påskhälsning. Det "lilla" påskägget fyllt med godsaker som bland annat ostar & choklad.. allt det där som jag inte kan äta just nu, tyvärr, och liljorna kom hon med. Jätteglada blev vi och tackar hjärtligt för omtanken.
Idag är det familjemys för hela slanten som gäller.
Må gott godingar!!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0